Thursday, 25 April 2013

aku di lupakan..

assalamualaikum..
di sini ingin aqu luah kan tntg ap yg aqu rasa..
aqu rasa ramai org yg x suka kwn dgn aqu..
perlu ke aqu rasa mcm tuw.?
kekasih hati aqu pon cbuk dgn kerja je..
jarang2 col aqu da..
betol ke dia cbuk bekerja niy..
cedeyh je..
rasa keseorangan.........

Friday, 12 April 2013

aqu niy jahat sgt ke.?? ramai org mengatakn yg aqu niy jahat orgnyer..aqu cedeyh..aqu perlukn seseorg yg bleh menilai perwatakan aqu...                                                                                                                     see your..bubyee...

salam....                                                                                                                                                                        da lme x mengarang d blog..maklum la cbuk bekerja..dulu aqu seorg gadis yg pemalu dan sush untuk bercakap dgn org yg aqu x knal..tp sejak pegi plkn..aqu berubah menjadi seorg budak perempuan yg suke bercakap dan bergaul dgn org laen..tp aqu x twu la org sekeliling ske ataupun x dgn sikap aqu tuw..yg aqu twu,aqu x prlu jga hati org yg x prnh jga hati aqu...aqu rndu cgt dkt seorg hamba allah yg bernama wira..ble la kami akn mendirikn rumah tangga..aqu da x sanggup nk menmbah dosa..ya allah..kau tolong lah hamba mu yg lemah ini..buka kn pintu hati hamba mu ini..aqu tawu banyk dosa aqu..hanya ingt allah bila dalam ke susahan..ya allah kau ampun kn lah hamba mu yg hina ini..walaupun kepala ku berat dgn masalah..tp aqu x ske membabitkan org laen..terutama org yg aqu sayang...aqu rndu la zaman persekolahan..kawan2 d waktu persekolahan..ada pahit,ada manis...rindu cgt kt korng sume...korang jangan lpekn aqu yew...                                               gt nte...di tulis oleh...noor amira binti zamri...insan yg aqu sayang..bernama wira....

Friday, 20 January 2012

ombak rindu

tuhan tolong lembutkn hati dia
untuk terima ku seadanya
kerna ku tak sanggup
kerna ku tak mampu
hidup tanpa dia di sisi ku
tuhan aku tahu bnyak dosa ku
hanya ingat kamu kala duka ku
namun hanya kamu yang mampu membuka pintu hatinya tuk cintaku
malam yang kau bawa rindu ku
untuk dirinya yang jauh dari ku
agar dia tidak kesepian selalu rasa ada cinta agung
hujan bawa air mata ku
yang mengalir membasuh luka ku
agar dia tahu ku terseksa tanpa cinta dia di hati ku
hanya mampu berserah moga cahaya tiba nanti......

myera..

hari ni..

assalamualaikum..

hari ini..hri yg agak baik..tp sy selalu je kesunyian..perlu ke rasa mcm tuw..ummm...

Friday, 13 January 2012

boring.....!!!!!!!!!

hari ini adlh ari yg mmbosnkn!!
cuaca mendung sgt mte un ngntok!
sejuk banget!!!!
smntara nk tnggu cte industan kol 2 ti
tu yg mereng ckit maklumlah nk tido tp tk ngntok2 jgk...
hurm... tk ad idea dh nk tlis..
see u all soon
bubye!!! daaaaa...............

lirik lagu ini mengingatkan dekat seseorang..... :(

Kesilapanku keegoanmu

Besar kesilapanku besar lagi kesilapanmu
Hampa yang kau rasakan hampa lagi perasaanku
Kau cuba menyatakan aku membuat kesilapan
Yang tak mungkin kau maafkan lagi
Ku tak mungkin kau perlu di sisi
Besar kesalahanku besar lagi keegoanmu
Berkali ku beri alasan berkali-kali kau menolaknya
Kau ingin ku menyalakan diri ini bagai lilin
Dan terbakar oleh perbuatanmu

Suasana sepi kini menambahkan hening di dalam hatiku
Mengadil sikapmu biar dijiwamu aku t'lah tiada
Waktu begini diusik kenangan silam yang bertandang
Lalu ku biarkan ia menabahkan hati ini

Kekasihku cukup engkau buat ku begini
Luka ini usah engkau berdarahkan kembali
Aku masih cinta padamu... aku masih setia padamu
Kembalilah engkau kepadaku seperti dahulu

Di dalam rinduku menangis
Di dalam kalbu ku terasa teringatmu dikala derita yang memisahkan kita
Di dalam sendu ku berseru
Yang terukir dalam hatiku
Kekasih bukalah pintu untuk sekali ini
Aku cinta kepadamu...........